Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä minun pitäisi ajatella ystävästäni?

Vierailija
01.03.2008 |

Olemme tunteneet pari vuotta ja hän on alkanut selkeästi matkimaan minua: tämä näkyy sisutuksessa, samanlaiset sohvat, verhot ja nyt jopa alkanut kopioimaan kaikkea sisustusideoitakin.



Toki olen otettu, koska selvästi ihailee tyyliäni, mutta missä menee teidän mielestä raja? Toki ideoita voi kopioida, mutta pitäisfän jokaisella olla omaakin makua.



Nyt tätä kopioimista alkanut näkymään pukeutumisessakin, koska aiemmin ei ole voinut, koska on ollut niin paljon ylipainoinen.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän