Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä työssä ei tarvitse olla ihmisten kanssa paljoa tekemisissä?

Vierailija
19.03.2008 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää kun avaat oven joskus. Jos joku kysyy jotain, murahda ja paina kaasua.

Vierailija
2/7 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Riittää kun avaat oven joskus. Jos joku kysyy jotain, murahda ja paina kaasua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselee sh joka ei aijo hoitotyöhön takaisin.

Vierailija
4/7 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos osaa jonkin verran sairaalaslangia ja ammattitermien oikeinkirjoitusta. Palkka ei ole kovin kummoinen, mutta työajat yleensä kahdeksan tuntia päivässä. Kai joku taitavampi saa tehdä vuorojakin jossain ensiavussa yms.

Paras koulutus kai olisi sihteerin koulutus, mutta hyvin siellä pärjää sairaahoidon/lääketieteen opinnoillakin.

Vierailija
5/7 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset


Ilman koulutustakin tuota työtä voi tehdä, joten palkka ei ole iso.



Muita ehdotuksia:



rakennusalalla esim. maalari, laatoittaja, sähkömies...



tehdastyöntekijä



varastotyöntekijä



Näkeehän näissä töissä teitenkin muita ihmisiä, mutta ei samalla tavalla kuin sairaanhoitajan ammatissa.

Vierailija
6/7 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjailija, kääntäjä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvi tavata ketään, ellet halua!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi