Lue keskustelun säännöt.
2v. mukaan äidin alkuraskauden ekaan ultraan?
19.03.2008 |
Ei tunnu ollenkaan hyvältä ajatukselta, mutta mihin ihmeeseen hänet siksi aikaa laittaisi?
Kommentit (6)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sukulaistyttö, MLL:n hoitaja, mummo tai kummi hoitamaan. Jos ihan aikuisten oikeasti ei ole ketään, soita ja kysy, voiko joku hoitaja vahtia lasta sen hetken kun lääkäri ultraa.
Taikka vaikka ihan perus vuositarkastukseen gynelle.
Tuskin utelee, ja kerrot sitten myöhemmin iloiset uutisen.
Onnea odotukseen! :)
(Juu, ultraan ei saa nykyään ottaa ainakaan koko HUS:in alueella lasta mukaan. Mukana saa olla vain yksi aikuinen.)
Alkuraskauden ultra tehdään yleensä alakautta ja mun mielestä se ei oo 2-vuotiaalle sopivaa katseltavaa......
Mukana sai olla siis vain puoliso, ei lapsia toimenpiteen aikana.