Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

jos olet saanut esikoisesi yli 30-vuotiaana, oliko vauvanhoito mielestäsi raskaampaa kuin odotit?

Vierailija
19.03.2008 |

tuosta toisesta ketjusta tuli mieleeni tällainen kysmys. itse olin odottanut paaaaljon rankempaa vauvavuotta, mutta yllätyin positiivisesti. vaikka vauvani oli varsinainen rinnassa ja sylissä roikkuja, ihmeen hyvin silti jaksoin.



ihan vaan uteliaisuudesta, toivottavasti tämä ei loukkaa ketään!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkui 8-10 tuntia yössä pari- kolmeviikkoisesta. Söi hyvin, maitoa riitti jne. En voi väittää hankalaksi ajaksi.

Vierailija
2/7 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

(tyyliin; koliikkivauva joka nukkuu vain 15 min pätkissä) jotta ei tulisi yllätyksiä. Meille tuli ehkä keskivertovauva, max. 2 tunnin pätkissä (joskus harvion muutaman kerran 3-4 h) sai unta ekat puoli vuotta. Ja kyllä se oman väsymyksen määrä kuitenkin silti yllätti -uskon että nuorempana olisin jaksanut paremmin valvomiset. Olin esikoisen syntyessä 34 v. Nyt toinen tulossa ja uskaltauduin leikkiin vielä uudelleen, ehdin täyttää 37v. kun toinen syntyy. Varmaan sitä väsyy, mutta kyllä siitä selviää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

38-vuotiaana ja kaikki oli paljon helpompaa kuin olin kuvitellut. En ollut missään vaiheessa kovin väsynyt, mutta meidän yöt olivatkin alusta asti aika inhimillisiä, lapsi heräsi kerran yössä syömään.

Vierailija
4/7 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

38-vuotiaana ja kaikki oli paljon helpompaa kuin olin kuvitellut. En ollut missään vaiheessa kovin väsynyt, mutta meidän yöt olivatkin alusta asti aika inhimillisiä, lapsi heräsi kerran yössä syömään.

Vierailija
5/7 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukuin 10 h yössä ja juhlinnan jälkeen 12h. Ehkä jaksoinkin paremmin lapsen lkanssa, kun olen nukkunut nuorena varastoon...

Vierailija
6/7 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimimerkillä nuoruudessani se yön viimeinen kukkuja ja raakkuja, nukkuneita/ sammuneita kaveireitaan herättelevä tyttönen, onneksi raskaus onnistui myöhemmällä iässä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vauvanhoito yllätti helppoudellaan. Näin jälkikäteen kokeneempana totean, että vauvani ei ollut mikään maailman helpoin, tosin ei mikään koliikkitapauskaan. Mutta odotin pahinta.