Onko muita uskovia, jotka ärsyyntyvät noista kirjoituksista
joissa vaaditaan uskonnon opetuksen poistamista kouluista?
Kommentit (7)
Liika fanaattisuus puolin ja toisin on pahaksi.
Kyllähän edelleen suojellaan vanhoja pakanauskontoon liittyviä uhripaikkoja, elvytetään kekriperinteitä ym. Yhtä lailla voidaan suojella kristinuskoon liittyviä kulttuuriperintojä, oli ne sitten rakennuksia, lauluja (esim. suvivirsi) tai vaikka näytelmiä (esim. joulukuvaelma).
Vaikka olen ateisti, en koe pahana, että verovaroja (muitakin kuin kirkollis-) laitetaan vaikka keskiaikaisten kirkkorakennusten ylläpitoon.
Vierailija:
ja turhat uskonnolliset viitteet yhteisissä tilanteissa on jo vanhanaikaisia. kuten suvivirsi
Mutta uskovana tiedän myöskin, että niiden takana on itse sielunvihollinen. Ikävää, että niin monet ihmiset tietämättään tai tietämättömänä toimivat persoonallisen pahan väylänä. Tosin mikä minä heitä olen moittimaan, olin itse ennen uskoontuloani samanlainen, ärsyynnyin uskovista. Saatanan orja olin ja pimeydessä elin. Nyt on hämmentävää ymmärtää kuinka syvällä pimeydessä kulkikaan.
Jeesus Kristus on voittanut Saatanan täydellisesti. Vaikka Saatana, valheen isä on kiero kuin mikä, valehtelee, pukeutuu usein valkeuden enkeliksi ja pyrkii kaikin tavoin koukuttamaan ihmislapsia taakseen eikä halua yhdenkään ihmisen kuulevan Jeesuksesta (siksi haluaa kieltää uskonnonopetuksenkin koulusta, Saatanalla taas ei ole mitään sitä vastaan, että Islam leviäisi, koska Islam on Saatanan oma uskonto, siksi Saatana ja hänen käskyläisensä ei koskaan hyökkää Islamia vastaan), Jeesukseen Kristukseen ja Jeesusta seuraaviin hänellä ei ole mitään valtaa.
Jeesus suojelee häneen uskovia täydellisesti.
Vierailija:
Mutta uskovana tiedän myöskin, että niiden takana on itse sielunvihollinen. Ikävää, että niin monet ihmiset tietämättään tai tietämättömänä toimivat persoonallisen pahan väylänä. Tosin mikä minä heitä olen moittimaan, olin itse ennen uskoontuloani samanlainen, ärsyynnyin uskovista. Saatanan orja olin ja pimeydessä elin. Nyt on hämmentävää ymmärtää kuinka syvällä pimeydessä kulkikaan.
Jeesus Kristus on voittanut Saatanan täydellisesti. Vaikka Saatana, valheen isä on kiero kuin mikä, valehtelee, pukeutuu usein valkeuden enkeliksi ja pyrkii kaikin tavoin koukuttamaan ihmislapsia taakseen eikä halua yhdenkään ihmisen kuulevan Jeesuksesta (siksi haluaa kieltää uskonnonopetuksenkin koulusta, Saatanalla taas ei ole mitään sitä vastaan, että Islam leviäisi, koska Islam on Saatanan oma uskonto, siksi Saatana ja hänen käskyläisensä ei koskaan hyökkää Islamia vastaan), Jeesukseen Kristukseen ja Jeesusta seuraaviin hänellä ei ole mitään valtaa.
Jeesus suojelee häneen uskovia täydellisesti.
Nykyajan ihmisen suurin ongelma on, että he eivät ymmärrä, että persoonallinen paha on olemassa ja että ihmisen perimmäinen ongelma on synnin ongelma, joka erottaa hänet Jumalasta ja jonka Jeesus, ihmiseksi syntynyt Jumala sovitti ristinkuolemallaan.
Kaikki paha maan päällä johtuu ihmiskunnan syntiinlankeemuksesta.
Ei minun tarvitse pitää kuin silmäni auki, niin näen kuinka Saatana on olemassa ja kuinka Raamattu on totisinta totta. Kuinka Jeesukseen uskovia vainotaan, kuinka juutalaisia vainotaan, kuinka niin Hitler kuin Ahmanidejad pyrkii tuhoamaan juutalaiset. Kuinka muslimit vainoavat ja teurastavat kristittyjä ja juutalaisia. Joka vuosi tapetaan 250 000 kristittyä uskonsa tähden. Joka päivä satoja, tuhansia uutisia Saatanan työstä.
Mikä on yhteistä niille, jotka vihaavat Jeesukseen uskovia ja juutalaisia. He ovat ateisteja tai muslimeja. He ovat siis Saatanan kätyreitä.
Totuus voi olla ikävää kuultavaa, mutta se on totuus. Te ateistit olette Saatanan kätyreitä. Ja niin olin minäkin ennen uskoontuloani, joten en ole mikään teitä moittimaan.
Mutta Jeesus Kristus rakastaa teitäkin, kuten jokaista syntiinlangennutta ihmistä ja haluaa pelastaa teidät. Teidän ei tarvitse kuin ottaa hänen kädestään kiinni.
Eikä ole enää mitään kadotustuomiota niille, jotka ovat Jeesuksessa Kristuksessa.
noh, mun mielestä koulun uskonnon opetus ei opeta uskoa, vaan raamatun historiaa. Miksi siitä tai sen puutteesta pitäis vetää herneet nenään? Tietty on hyvä, että opetetaan miksi mitäkin juhlaa vietetään. Ja tietty olis hienoo jos kerrottais muistakin uskonnosta, ihan vaikka suvaisevaisuuden vuoks.
Tällä menolla kouluruokailu pitää kieltää, koska toiset eivät hyväksy eläinten syömistä (harjoitetaan samassa ruokalassa vaikka olisi kasvisvaihtoehto).
Yhteiskuntaopin/kansalaistiedon opetus pitää jättää myös kotien vastuulle, ettei vähemmistöpuolueiden kannattajien lapset saa ei-toivottuja vaikutteita.
Lapsista ei saa käyttää nimitystä tyttö tai poika koska seksuaalisuus ei ole vielä alakoululaisilla kehittynyt ja suuntausta voidaan vääristää moisella ohjailulla.
Terkkari ei saa käyttää tytöillä ja pojilla eri kasvukäyriä tasa-arvon nimissä, sillä tytöillä ja pojilla (naisilla ja miehillä) ei tule olla luontaisia eroavaisuuksia/tarpeita
Tätä ruotimista vois jatkaa niin kauan, että kannattaa lopettaa koko kululaitos vahingolisena propagandalaitoksena
ja turhat uskonnolliset viitteet yhteisissä tilanteissa on jo vanhanaikaisia. kuten suvivirsi