Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt on sitten kaikki mainoksetkin tumpattu täyteen ilmastonmuutoshöpötystä

Vierailija
16.08.2019 |

Matkatoimisto Tui haluaa varmistua ettei asiakkaat kaikkoa ja ottaa esille kuinka he nyt panostavat asiaan. Floraakaan ei voi mainostaa enää ilman että välissä mainitaan ilmastonmuutos.

Ärsyttääkö ketään sama?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Money rule the world.

Vierailija
2/5 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ärsyttäisi? Hyvä vaan, että asia on esillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainostajat tietävät, mistä narusta vetää aina milloinkin. Tällä hetkellä uppoo ilmastonmuutos.  Mainosten tarkoitushan on saada kuluttaja ostamaan, tiedon jaolla mainoksissa ei ole mitään tekemistä.

Vierailija
4/5 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös kaikenlaisten ilmastohyväntekijäyhtiöiden osakkeita kannattaa nyt ostaa ja makkara, öljy yms. välttää koska ovat laskeva trendi.

Vierailija
5/5 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kyseiset mainostettavat tuotteet eivät ole suunnattu persuille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan