Lue keskustelun säännöt.
Taloyhtiön roskiksessa satoja valkoisia toukkia?
25.07.2019 |
Laatikot oli tyhjennetty, mutta madot/toukat vallanneet laatikon kannan reunat ym..,
Niitä on satoja. Mistä ne on tulleet???
Pitäisikö tuosta ilmoittaa esim. huoltoon?
En ole ikinä nähnyt elämässäni tuollaista😳
Kommentit (7)
Apua poliisi, roskiksessani on toukkia?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Noin käy kun on biojätettä roskiksessa.
Ne on kärpäsentuokkia luultavasti. Jos ällöttää niin hae jotain niihin tepsivää sumutetta kaupasta ja suihki menemään.
Kärpäsen toukkia ovat. Huoltomiehen pitää pestä roskis.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kärpäsen toukkia, hyviä pilkkimiseen. Myös linnut tykkäävät niistä ihan hirveästi, joten kun ne lähtevät sieltä nousemaan, niin ota purkkiin ja visko linnuille proteiiniksi!
Joo, varmaan parempi ilmoittaa. Saattaa olla myös poliisiasia.