Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä auton hankkisit nyt jos saisit vapaasti valita?

Vierailija
10.01.2008 |

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nyt tilanne se että sulla on ylimääräistä rahaa ja auto pitäis ostaa? ;D

Vierailija
2/17 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei tarvitsisi miettiä rahaa eikä arvonalemisia tms., niin mä ostaisin Alfa Romeon, mallista en osaa sanoa. Ne vaan on niin kauniita ja ihania ajettavia. Tosin olisi vielä kivempaa jos asuisi Italiassa.



Realistisesti: kun autoa päivitetään, niin varmaan ostetaan muutaman vuoden vanha kolmossarjan bemari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä bemari farmari, joka myöskin tosi kiva auto, mutta mä tarvisin oman pelin ja se on audi, kun sen ostan. Siitä on hyviä kokemuksia ajalta ennen lapsia..

Vierailija
4/17 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaikka Opel Zafira kelpaisi, tai jos oikein hyvin kävisi niin saisin Ford S-Maxin.

Vierailija
5/17 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman lapsia ottaisin jonkun pienen audin tai mersun.

Vierailija
6/17 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tästä uudesta en niin pidä. rrrrrrrakastan mersuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/17 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset


siinäpä vasta simppeli ja varmatoiminen menopeli!

Vierailija
8/17 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

isoimmalla koneella eli turbolla:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/17 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos taas koko perheelle ajattelisin autoa niin kyllä se olisi sitten joku tila-auto. Toyota Avensikselta oli muutama vuosi sitten myös verso malli mutta nyt on vaan corollasta ja se on vähän pieni.

Ehkäpä joku muu mahdollisiman vähän kuluttava mutta tilava auto. Peugotilla ja renautilla on mielestäni kivan näköiset tila-autot. Tiedä häntä kun ei tarvi tosissaan miettiä.

Vierailija
10/17 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sit jonkun ihanan karkkivärisen 50-luvun avo-chevyn tai caddyn

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/17 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut kun kolme lasta, niin ainakin toisen auton pitää olla tilava. Audit, Volvot yms on ihan surkeen pieniä.



Nyt on Touran tila-auto, kiva auto sekin ja Opel Vectra farm. josta tykätty myös. Vaihteeksi pieni ois kiva.

Vierailija
12/17 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä ostain opelixiä. ( sähkö ongelmia) Tai jotain wolkkaria. ( Saa koko ajan korjailla.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/17 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


En ikinä ostain opelixiä. ( sähkö ongelmia) Tai jotain wolkkaria. ( Saa koko ajan korjailla.)

Vierailija
14/17 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mini Cooper olisi se unelmien auto. Toisaalta mä haluaisin ainakin koeajaa Smartin se on vaan jotenkin niin symppis auto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/17 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai vaan auton?

Mahdollisimman kalliin niin voisin myydä pois ja käyttää rahat järkevämmin. :)

Vierailija
16/17 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni, mutta silti riittävän iso. Mukava ajaa ja jos vielä automaattivaihteisena ja dieselinä, niin siinä olis just passeli auto mulle.

Vierailija
17/17 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nyt " lapsellisena" Audin A6 normaali malli:) Farmareista en pidä ja A6 on niin iso, että sinne mahtuu kaikki mukaan:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi