Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

12-vuotias raskaaksi raiskauksen seurauksena - oireena vatsakipu

Vierailija
16.01.2008 |

Tuli mieleen sen äidin avautuminen kun lapseltaan otettiin raskaustesti ilman hänen lupaa.





12-vuotias raskaaksi raiskauksesta

16.1.2008 12:17



Ruotsalaistytön raiskaaja sai kolmen vuoden vankeustuomion.



12-vuotiaan tytön raskaus paljastui, kun kääntyi lääkärin puoleen vatsakipujen takia.



Raiskatulle tytölle tehtiin abortti. Eilen 27-vuotias tytön raiskannut mies tuomittiin kolmeksi vuodeksi vankilaan lapseen kohdistuneen seksuaalisen väkivallan takia.



Mies joutuu maksamaan myös yli 13 000 euron korvaukset uhrilleen.



Expressenin mukaan syyttäjä on tyytyväinen tuomioon, vaikka olikin alunperin vaatinut neljän vuoden tuomiota törkeästä seksuaalisesta väkivallasta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoinen terveysriski raskaus noin nuorelle!

Vierailija
2/4 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuomittu Itä-Suomessa, niin ois varmaan likka saanut linnaa, eikä raiskaaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sai siis tuntuvamman rangaistuksen kuin vastaavasta Suomessa. Mutta nythän olikin niin että tuli toteen näytetyksi että yhdyntä oli tapahtunut, kun oli raskaana, muutenhan voidaan vedota että oli vaan tytön mielikuvitusta.

Vierailija
4/4 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset


Tuon ikäiset eivät Suomessa edes synnytä alakautta. Kyllä abortti oli tuolle 12-vuotiaalle huomattavasti turvallisempi ratkaisu myös fyysisesti.



Lapsen keho ei sovellu lisääntymiseen vaikka kuukautiset olisivatkin alkaneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän