Lue keskustelun säännöt.
Onko mahdollista
29.01.2008 |
Kuukautiset loppus 12 päivää sitten ja oviskin jo ollut...Ni olla raskaana???Tänään kourasut muutaman kerran keskeltä mahaa,vieläkin outoa oloa mahassa,vääristäminen tekee pahaa,vsyttää eikä tiedä et oksentaisko vai ei? Vai liittyykö johonki muuhun?
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mutta ei siitä kyllä oireita pitäsi vielä olla... mutta oviksen jälkeen isoksi kasvanut keltarauhanenkin voisi tehdä tuollaisia oireita - eli joo, voisit olla raskaana...
Huhuu...