Arvostatko miestäsi? Miten osoitat sen hänelle?
Kommentit (12)
jospa tämä olotila taas joskus muuttuis...jos ei niin sitten ei auta kun erota...
ja kerronkin sen hänelle... kehun häntä esimerkiksi hyväksi isäksi ja olen ihan kiitollinen, kun hän hoitaa sellaisia kodin hommia, jotka häneltä sujuvat kätevämmin (laittaa taulut seinälle ja korjailee kaikkea mun rikkomaa ;)).
arvostan:
En huuda hänelle. Kunnioitan hänen mielipiteitään.
Hmm, mitenkö osoitan? Noooh... Käyttäydyn häntä kohtaan asiallisesti (en hauku, nimittele tms.); kuuntelen, kun hän puhuu; otan mielipiteensä vastaan mielellään; yritän muistaa, että mun tapa tehdä asioita ei oo välttämättä se ainoa oikea...
Pitkään arvostin kaikesta huolimatta ja näytin sen rakastamalla ehdoitta, palvomalla, tekemällä hänelle hyvää, tukemalla jne.
Seksin jälkeen sanon aina vaistomaisesti rakastavani häntä, koska olo on niin euforinen.
Arvostan häntä, koska hänkin arvostaa minua :-)
Hän on hellä ja ajattelee minun parastani. Hän tekee kotitöitä (ei pelkästään niitä kuuluisia " miesten hommia" , joita ei todellakaan kerrostalossa ole kuin kerran kolmessa kuukaudessa jos sitäkään) ja antaa minun loikoilla rauhassa; tässä vastavuoroisuus pelaa siis. Hän on ystävällinen kaikille eikä vahingoittaisi kärpästäkään ilman todellista syytä. Arvostan siis, ja muistan sen hänelle kertoa usein. Ja niin hänkin kertoo minulle :) Toistemme arvostuksen osoitamme sanoin sekä teoin.
Ja hän arvostaa sitä, etten tyrmää hänen hassuttelujaan. Oman pääni pidän vain tärkeissä asioissa - useimmat asiat ovat ihan sama. Kun meillä on vieraita, olen ehdottoman lojaali enkä esimerkiksi moiti tai naureskele.
Ihan kelvollinen aviomies ja lasten isä. Joskus sanon ääneenkin. Yritän itsekin olla ihan ihmisiksi.
Voisin tosin näyttää sen hänelle enemmän kuin nyt. Kehun ainakin hänen kasvatustaitojaan ja meidän perheestä huolehtimisesta ja hänen kädentaitojaan.
Arvostan ja kerron sen suht usein, varmasti joka viikko. Mies nähnee myös arvostukseni ihan eleistäni.
??????????