Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex-koodarit

Vierailija
26.05.2019 |

Kuinka moni koodari on lopettanut ja vaihtanut alaa muutaman vuoden jälkeen? Mielenkiinnosta kysyn, koska ihmettelen, jos kaikki työkkärin koulutetut koodarit olisivat jaksaneet työssä. Varsinkin, jos pakon edessä on menty koulutukseen.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alanvaihto tulee pikemminkin pakosti kun alkaa olla liikaa kokemusta ja pitäisi maksaa enemmän kuin aloittelijalle tai harjoittelijalle. Niinpä ei enää tule haastattelukutsuja ja kohta on pakko keksiä muuta tekemistä.

Samalla alan firmat karjuu julkisuudessa työvoimapulaa ja toisaalta suomalaisyritykset ulkoistaa homman sille joka tekee halvimmalla, viis työehdoista tai palkkatasosta tai mistään muustakaan.

Vierailija
2/3 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Downshiftasin reilu kymmenen vuotta sitten ihan muihin hommiin. Ei ole ollut ikävä takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samalla alan firmat karjuu julkisuudessa työvoimapulaa ja toisaalta suomalaisyritykset ulkoistaa homman sille joka tekee halvimmalla, viis työehdoista tai palkkatasosta tai mistään muustakaan.

Ja viis erityisesti laadusta. Etenkin julkisiin projekteihin tehdään ihan karmeaa paskaa jota sitten vuosikausia korjaillaan ja me kaikki maksamme siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä