Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä ihmettä voisin ostaa
21.01.2008 |
kihlajaislahjaksi kolmekymppiselle parille, jotka ovat olleet kimpassa kymmenen vuotta ja asuneetkin jo vuosia yhdessä? Kaikki " kotiin kuuluvat" tavarat heillä jo siis ovat.
Kommentit (3)
vaikka johonkin kivaan ravintolaan, että pääsevät romanttiselle illalliselle :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mutta asutaan eri kaupungeissa. Tulevat siis viettämään kihlajaisia tänne entiseen kotikaupunkiinsa vanhempiensa luokse. Oliskohan hullua ostaa lahjakortti siis tähän kaupunkiin, jossa vierailevat aina silloin tällöin? Shamppanjakaan ei ole muuten hullumpi idea!
ap
Alue: Aihe vapaa
lahjakortti sisustusliikkeeseen tai kylpylään yöksi!