Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
eipä yks mies sitten soittanutkaan
21.01.2008 |
on ollu vähän jutskaa yhen miehen kanssa. Viikonloppuna oltiin yhdessä ja hän ehdotti, että tänään tavattas. Pistin tekstarin ja kysyin asiasta, että onnistuuko. Eipä ole mitään kuulunut. Ymmärrän, että ei onnistu, mutta voisi sitä ilmoittaa.
Eipä ole ensimmäinen kerta, kun ei pidä lupauksiaan.
Että taidanpa lopultakin vetää asiasta oikeat johtopäätökset:(
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
löydät paljon paremman, älä huoli =)