Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko suuri ero sillä, että on kaksi lasta tai kolme?

Vierailija
15.01.2008 |

teettäkö ihan hirveästi enemmän työtä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän tietysti riippuu lapsista ja vanhemmista ja monista muista seikoista...joku muu voi olla eri mieltä mutta minusta kolme menee kyllä siinä kuin kaksikin.

Vierailija
2/3 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmas menee kyllä siinä samalla. eriasia on sitten neljäs.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta muutos yhden lapsen vanhemmista kahden vanhemmiksi oli suurempi kuin muutos kolmannen tullessa. Siinähän hän on mennyt joukon jatkeena oikein mukavasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi