Lue keskustelun säännöt.
onko suuri ero sillä, että on kaksi lasta tai kolme?
Kommentit (3)
kolmas menee kyllä siinä samalla. eriasia on sitten neljäs.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minusta muutos yhden lapsen vanhemmista kahden vanhemmiksi oli suurempi kuin muutos kolmannen tullessa. Siinähän hän on mennyt joukon jatkeena oikein mukavasti.
Tämähän tietysti riippuu lapsista ja vanhemmista ja monista muista seikoista...joku muu voi olla eri mieltä mutta minusta kolme menee kyllä siinä kuin kaksikin.