Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fanaatikot ovat vaarallisia! Oli sitten aihe mikä tahansa...

Vierailija
14.01.2008 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävimpiä on hyväntahtoiset hölmöt -kategoriaan kuuluvat fantaatikot. Niin paljon henkistä energiaa kulutettuna niin hukkaan ja niin turhaan.

Vierailija
2/4 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö jokainen ole jonkin asian suhteen fanaatikko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ajattelee, että tulee varmasti palkituksi ajatuksistaan jollain tavalla (taivaassa/seur. elämässä)

Vierailija
4/4 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä sen huomaa ihan maalaisjärjen puutteesta. On suhteellisuudentaju kadonnut. Jos joku esim. aikoo nostella ihan joka ikinen päivä täällä ketjua joka ei kiinnosta enää ketään, niin siinä on ainakin raja ylitetty. Enpä osaa kuvitella että mikään asia saisi mua noin fanaattiseen toimintaan ajettua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi