Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Hei lestadiolaiset! Miten se iltajuttu meni?
08.01.2008 |
Se mitä lapsille sanotaan nukkumaan käydessä?
Jotain synneistä jne.
Kommentit (4)
Monissa perheissä saarnataan päivän synnit ja erheet anteeksi. Sitten on mukava hyvällä omallatunnolla käydä nukkumaan, niin lasten kuin aikuistenkin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Siis jotenkin lapsiet vapautettiin niiden tekemistä synneistä tai jotain sen tapasta.
Se voi olla esim Isä meidän tai tuo Levolle laskeun Luojani. Mutta meillä ainakin iltarukouksen lisäksi aina saarnattiin synnit anteeksi puolin ja toisin. Aion jatkaa tapaa kunhan lapsi vähän kasvaa.
Alue: Aihe vapaa
Isä meidän joka olet taivaassa
pyhitetty olkoon sinun nimesi
tulkoon sinun valtakuntasi
ja tapahtukoon sinun tahtosi niin maan päällä kuin myös taivaasa
Anna meille meidän jokapäiväinen leipämme
ja anna meilla anteeksi meidän syntimme niin kuin mekin anteeksi annamme niille, jotka ovat meitä vastaan rikkoneet
äläkä saata meitä kiusaukseen
vaan päästä meidät pahasta
sillä sinun on valtakunta ja voima ja kunnia
iankaikkisesti
amen
t en ole elstadiolainen mutta tunnen monia...