Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsella alkuillasta lämpöä 37,1. Aamulla päiväkotiin 4 tunniksi vai ei?

Vierailija
27.01.2008 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaali lämpöhän tuo on

Vierailija
2/10 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kovasti touhuaa niin voi lämpöillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina kun vähän epäilyttää onko lapsi hoitokunnossa, niin kannattaa mieluummin jäädä kotiin.

Vierailija
4/10 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisi kainalosta mitattu niin minusta tuo ei ole vielä kuumetta jos lapsi ei ole muuten kipeän oloinen.

Vierailija
5/10 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

taustalla monta päivää korkeassa kuumeessa (38,5).



ap

Vierailija
6/10 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaali tuo on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

periaatteessa tuon verran voi lämpö nousta riehumisestakin, mutta jos on myös sairaan oloinen, niin sitten voi olettaa että voi tulla kuumettakin.



Itse mietin, laitanko huomenna kouluun ekaluokkalaisen, jolla on kova yskä. Nuha alkaa plla jo parantunut, eikä kuumetta ole ollut koko 3pv sairastamisen aikana. Pojalla on astma, siksi olen vähän varovainen yskän suhteenkin.

Vierailija
8/10 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa jälkitautia tai sairastu uudelleen kun on heikko

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla täysin kuumeeton päivä ennen kun tarhaan, etenkin jos ollut korkeaa kuumetta pitkää niin minä ainakin katsoisin vielä huomisen. Vaikka tuo 37,1 tosiaan voi tulla ihan riehumisestakin, oliko aamulla lämmöt normaalit ? Jos lapsi voi hyvin niin toki voit viedä hoitoon, mutta itse pitäisin varmuuden vuoksi vielä kotona.

Vierailija
10/10 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotiin, jos yhtään mietityttää.



T. yksi, joka on kyllästynyt puolikuntoisena tarhaan tuotaviin lapsiin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän