Mitä mieltä? Etuoven kohdenumero 168686
Kommentit (12)
Jos on teille sopiva,niin iskekää kiinni.
Ja numerolle 2 sanoisin, että pelkkä omakotitalo saati sitten kokonainen maatila Itä-Suomesta kesämökkeineen olisi minulle kauhistus! Olen city-ihminen henkeen ja vereen. Turun keskustasta ei taida rauhallisempaa paikkaa löytyä ja vaikka asunto pienehkö onkin, sijainti ja kunto ovat mitä loistavimmat. Hmm...
Joku arvostaa sitä jugend-taloa kaupungin keskustassa, toinen jotain muuta.
ap
Ikkunan on ihanan isot. Mä rakastan valoa ja tossa on sopivat ikunat.
Keltaisista seinistä en tykkäisi, mutta muutahan siellä ei tarviskaan rempata, joten halvalla sen suhteen pääsisi.
Hintaa en osaa kommentoida, kun en yhtään tunne akueen hintoja.
Minkäkokoinen perhe teillä on, jos tuohon mahtuisistte?
sekä kissa. Lapsi on lentänyt pesästä. Itse tykkäsin juuri seinien väristä ja remonttiakaan ei tarvitsisi tehdä. Siinäpä olisi meille loppuiäksi asuntoa...(olemme 40 v. molemmat)
ap
Pidän myös noista keltaisista seinistä.
Ei tuosta asunnosta mitään käsitystä saanut, kun pohja puuttuu ja kuvat otettu huonekaluista, eikä huoneista.
Takka oli järjettömän kaunis! Talo tavis.
Ja onko tuo muka kallis?
Luultavasti on hiukan vanhempien ihmisten asunto tyylistä päätellen. Mutta ihanat, isot ikkunat ja kauniit lattiat. Kaakeliuuni aivan ihana! Kaksioksi mukavan tilava. Itse maalaisin seinät eri värillä mutta nämä ovat makukysymyksiä. Tosi kiva asunto :-) hinta-asiaan en osaa ottaa kantaa tuntematta aluetta ja Turun hintatasoa ylipäätään...
Mutta asiaan:
Asunnossa ei ollut mitään mikä minua säväyttäisi. Takkakin oli aivan hirveän ruma =D
Ja mikä on kenenkin unelma.
Itse ostaisin tuolla rahalla ennemmin kokonaisen maatilan vaikkapa itäsuomesta, saisi vielä kesämökinkin samaan rahaan. Mutta jokainen tekee niin kuin itsestä parhaalta tuntuu.
Onnea kaupalle.