Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko odottajan hammashuolto ilmaista? Jos on niin onko sama joka kunnassa??

Vierailija
27.01.2008 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonojen ohi tosin pääsee.

Vierailija
2/7 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai mistä mä lie olenkaan saanut päähäni, et se olis/on ollut ilmaista..joskus siis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kunnassa tarkastus on maksuton kun on raskaana, mutta kaikki hoidot maksaa saman kuin muillekkin. Ja raskaana on mahdollista jopa saada aika kunnalliseen hammashoitoon, että kyllä siitä jotain hyötyä on. ;-)

Vierailija
4/7 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jollain on tietoa, että se olis täällä ilmaista niin kertokaa.

Vierailija
5/7 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä se on ollut ilmaista, nykyään etuna vain se että pääsee ohi jonon tarkastukseen ja hoitoihin.

Vierailija
6/7 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nykyään enää tosi harvassa kunnassa on ilmasta. Omalla äidillä oli ilmanen hammashuolto joskus aikoinaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mistä olin saanut sellaisen käsityksen. Meidän kunnassa ei päässyt edes jonon ohi odotusaikana, jouduin menemään yksityiselle kun seuraava vapaa tarkastusaika olisi mennyt liian lähelle laskettua aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan