Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hih hih, asiaa Jeesuksesta!

Vierailija
08.01.2008 |


Elämäni pienten lasten äitinä on saavuttanut kliimaksinsa, aivoni ovat pehmenneet lopullisesti imetyksestä!



Tällaista tuossa mietiskelin ja meinasin tipahtaa. Jeesushan oli nimenä suhteellisen yleinen 2000 vuotta sitten Palestiinan alueella. Vähän niin kui Matti nyt täällä meillä. Miettikää, jos Jeesus olisi elänyt vaikka Toijalassa ja hänen nimensä olisi ollut Matti. Kerrottaisiin tarinoita Toijalan Matista ja siitä, kuinka hän paransi sairaat jne.



Jouluna laulettaisiin



" Hiljaa, hiljaa

joulun kellot kajahtaa.

Halki avaruuksien,

kaikuu sointu riemuinen,

Matti tullut on."



Espanjan kielessä (ja monessa muussakin) Jeesus (vähän eri kirjoitusmuoto) on edelleen käytetty nimi. Näkevätkö he Jeesuksen sellaisena Mattina.



Matti, siinä olisi todella Jumala tullut ihmiseksi.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Che-suis

Vierailija
2/4 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee sukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

(hihittelee häpeillen)

Vierailija
4/4 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimihän ääntyy monin eri tavoin eri kielissä