Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Hormonikierukan jälkeen heti raskaaksi?
14.01.2008 |
Onko kellään kokemusta asiasta?
Kierukka poistettiin 11/07, välissä ehti olla yhdet normaalit kuukautiset ja seuraavasta kierrosta tärppäsi. Onko mitään haittaa? Mulla on tullut veristä vuotoa hieman, mutta sehän voi johtua muustakin..
Kiitos, jos joku viitsii vastata.
Kommentit (4)
Siksihän se poistettiin, että tulet raskaaksi:)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
raskauden keskeytykseen, jos raskaaksi tulee vaikka se on paikallaan? Kuparikierukan kanssa on eri juttu...
Mutta kyse oli siis siitä, että kierukka on jo poistettu.
että puoli vuotta pitäisi pitää taukoa. Ajattelinkin, että varmasti olisivat sanoneet, jos näin olisi.
Alue: Aihe vapaa
elimistössä ja terveitä vauvoja syntyy :)