Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pah, olen saanut yhdestä huutonet ostajasta " ikuisen" riesan. OV

Vierailija
27.01.2008 |

Mulla oli yhdessä kohteessa hv ja voittaja huuto jäi euron päähän hv:stä.

Laitoin voittajalle viestin, että voin myydä kohteen tuolla huutohinnalla ja jos olet kiinnostunut, niin laita viestiä. Viikon odotin vastausta ja kun sitä ei kuulunut, laitoin kohteen uudestaan myyntiin.

Heti seuraavana päivänä sain ostajalta kiukkuisen viestin, että mitä PIIP sä olet tehnyt, hän olisi lunastanut kohteen, mutta unohda koko juttu, kun laitoit jo kohteen uudestaan myyntiin. Ja tuo oli laittanut kohteen kysymysosioon viestin, missä haukkuu mua hupimyyjäksi, kun myyn hänelle kuuluvan kohteen uudestaan.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos huutaja jää alle hintavarauksen, sinun ei tarvitse edes kysellä hänen mielipidettään, vaan pistää suoraan uudelleen myyntiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla