Lue keskustelun säännöt.
No entäs uskotko Jumalaan? Entä taivaaseen/helvettiin? Jälleensyntymiseen? Tai johon muuhun? Miksi?
Kommentit (6)
Ei ole mitään todisteita jotka saisivat vakuuttuneiksi, siksi!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
EN usko taivaaseen, Jumalaan, helvettiin ja enkeleihin. Niitä ei ole olemassa.
Uskon sielunvaellukseen. Siihen, että kuoleman jälkeen sielu liittyy universumiin ja jatkaa elämäänsä toisessa muodossa.
Mulle ainakin todisteita Jeesuksesta ja Jumalasta on tarpeeksi ja enemmänkin omassa elämässäni ja kaikkialla.
Miksi olet kuitenkin kallistunut vain sen toisen puolelle?
t. 9,
Elämässäni / tuttujeni elämässä on tapahtunut niin paljon sellaisia asioita, joita ei sattuma ole voinut selittää.