Lue keskustelun säännöt.
Ihana mies oli superihastunut muhun ja liehitteli piitkään. Mä olin koko ajan järkevä ja pysyin kylmänä.
20.01.2008 |
Sanoin suoraan alusta asti ettei tästä mitään ikinä tule. Mies oli aivan liekeissä ja piiritti mua pitkään. Nyt hän on antanut periksi, enkä ole kuullut hänestä viikkoon.
Ja nyt MUA harmittaa. :( Oon kyllä täysi ääliö.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla