Lue keskustelun säännöt.
Lestadiolaiset: pidättekö hyasinteista?
Kommentit (5)
Vierailija:
En ole varma siitä, miten uskomme suhtautuu hyasintteihin. Sivusta täytettäviä pesukoneita kuitenkin paheksumme.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En ole tästä kehdannut puhua kuin nimettömänä netissä, sillä pelkään miten aiheeseen suhtauduttaisiin. Neuvoja?
muuten on, vaikka kaikilla muilla näyttää olevan sivustatäytettävä.
mutta talitinteistä tykätään.
Muuten, lopeta jo....on huomattu, että sinua nyt joku painaa...omatuntoko?
En ole varma siitä, miten uskomme suhtautuu hyasintteihin. Sivusta täytettäviä pesukoneita kuitenkin paheksumme.