Lue keskustelun säännöt.
G: Kaunein kuulemasi nimi?
14.01.2008 |
Entä kaamein?
Eikä nyt mitään Ladoja tai Homoja, vaan ihan sellaisia " tavallisia" ...
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Siskontyttö on Silvia, mielestäni kaunis. Viola ja Daniela ovat ihania myös. Pojalla ehdottomasti Oliver.