Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Merkitseekö asiakkaiden vai työkavereiden palaute enemmän ?

Vierailija
10.03.2019 |

Jos saat positiivista tai negatiivista palautetta työstäsi, niin onko sillä merkitystä kuka sen palautteen antaa. Eli merkitseekö asiakkaan antamat kehut tai kritiikki enemmän kuin omilta työkavereilta/kollegoilta saatu vai juurikin päinvastoin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röntgen on oikea ihmisvihaajien piilopaikka. Edes työkavereiden palaute ei paina kovin paljoa.

Vierailija
2/6 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverit ymmärtää paremmin, miten vaativaa tai vaikeaa tiettyjen juttujen tekeminen on. Asiakkaat joko odottaa mahdottomia, tai ei tajua, missä kohtaa heitä lypsetään ja ylistää maasta taivaisiin, noin kärjistettynä. Vastaan työkaverit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakkaiden palautteet ainakin viime vuosina ovat merkinneet enemmän. Asiakkailta saan monesti kiireen keskellä kehuja siitä kuinka jaksan palvella jokaista ja hymyilen kaikille vaikka jonossa on 50 ihmistä.

Itsellä siis pääasiassa yksi työkaveri jonka kanssa eniten ollaan tekemisissä ja hän aina arvostelee minua selkäni takana pomoillemme tai nauraa ihan suoraan jollekin tekemiselleni/ sanomiselleni töissä. Ja nämä asiat mistä hän esim kertoilee pomoillemme niin ovat aivan pelkkää satua, joten en todellakaan välitä hänen sanomisistaan. Teen työni mahdollisimman hyvin ja keskityn asiakkaisiin (salaa toki mielessäni toivon että saan jonain päivänä uuden työkaverin).

Vierailija
4/6 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä työkaverin palaute on arvokkaampi ja realistisempi. Asiakas voi olla aiheetta tyytyväinen tai tyytymätön. Toki työn jatkuvuuden kannalta se on paras juttu että asiakkaat ovat tyytyväisiä.

Vierailija
5/6 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei merkitse kumpikaan palaute yhtään  mitään. Asiakkaiden en edes lue ja työkavereiden jutut menee ohi.

Vierailija
6/6 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiakkaiden palautteet ainakin viime vuosina ovat merkinneet enemmän. Asiakkailta saan monesti kiireen keskellä kehuja siitä kuinka jaksan palvella jokaista ja hymyilen kaikille vaikka jonossa on 50 ihmistä.

Itsellä siis pääasiassa yksi työkaveri jonka kanssa eniten ollaan tekemisissä ja hän aina arvostelee minua selkäni takana pomoillemme tai nauraa ihan suoraan jollekin tekemiselleni/ sanomiselleni töissä. Ja nämä asiat mistä hän esim kertoilee pomoillemme niin ovat aivan pelkkää satua, joten en todellakaan välitä hänen sanomisistaan. Teen työni mahdollisimman hyvin ja keskityn asiakkaisiin (salaa toki mielessäni toivon että saan jonain päivänä uuden työkaverin).

Selän takana juoniminen ja haukkuminen ei ole mitään palautteen antamista. Voihan asiakkaatkin antaa huonoa palautetta, kun tavoitteena on saada peruttua kauppa tai saada lisäalennus tai muuta hyvitystä, eikä kyse ole silloin oikeata palautteesta, vaan siitä että omaa mokaa yritetään saada jonku muun niskoille.