Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kellään muulla vadelmakammoa?

Vierailija
26.01.2008 |

En voi syödä vadelmia rennosti, vaan mun pitää koko ajan tarkkailla niiden rakennetta ja ulkonäköä matojen varalta. Jopa pakastevadelmien kanssa on sama ongelma =( Olen niin monta kertaa tuoreita vadelmia maistellessa huomannut madon siellä joukossa, että nyt kammoan niitä.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syynään tuoreet vadelma kyllä toooodella tarkkaan ennen kuin laitan suuhuni.



Pakastevadelmia en kammoa. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi