Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kysymys päiväkotiryhmän henkilöstöstä.
14.01.2008 |
Kyseessä 3-5-vuotiaiden ryhmä tavallisessa pk:ssa. Ryhmän koko 21 lasta.
Voiko tässä ryhmässä muka olla henkilöstönä 2 lto:aa ja 1 lh?
Aiemmin olen käsittänyt, että henkilöstö tälläisessa ryhmässä olisi 2lh:aa ja 1 lto.
Kommentit (2)
Eihän lto:n ja lh palkoissa ole edes kun 200e eroa, eli ei se niin suuri ongelma ole.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Laissa sanotaan muistaakseni, että joka kolmannen työntekijän tulee olla lto tai vastaava. Tottakai saa käyttää ylikoulutettua porukkaa töissä, eihän sitä mikään estä. Välttämätöntä se ei kuitenkaan ole.