Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mikä on paras Rosson pastoista?
Kommentit (7)
Siitä on niin tosi pitkä aika kun olen viimeksi käynyt Rossossa.
ap, (joka ei itse voi valita ruokapaikkaa joka kerta)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Siksi kyselen tärppiä, kun tuo mun vakkari kanapasta on jo kokeiltu.
ap
Vierailija:
mitäs jos menis ja kokeilis...:/
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Se on joskus ihan järkevää, tiedätkös. :)
Joskus on aika tylsää kahlata kaikki vaihtoehdot läpi löytääkseen yhden hyvän. En esimerkiksi yrittäisi löytää hyvää gynelogia satunnaisotannalla. Tämä ei ehkä ole ihan sama asia, mutta pienemmällä todennäköisyydellä pettyy, jos on kysynyt muiden kokemuksia. :)
Alue: Aihe vapaa
kanapasta pahaa.