Kokemuksia Superdryn verkkokauppatilauksista - kun kauppa toimittaa kokonaan väärän tuotteen
Tilasin kyseisestä verkkokaupasta miesten farkut, sain paketin, jossa oli noiden tilattujen farkkujen sijasta jotkut naisten collegehousut. Olen tietysti laittanut palautetta sinne aspaan (laitoin suomeksi, kun sivut suomeksi; netistä löytyneiden palautteiden perusteella kirjoitan varmaan tässä viikonlopun aikana uuden viestin englanniksi, eivät välttämättä kuulemma ole vastanneet suomenkielisiin yhteydenottoihin).
Mutta verkkokaupan sivujen ja netistä löytämieni palautteiden perusteella vaikuttaisi siltä, että vaikka he itse ovat mokanneet, niin asiakas maksaa siitä huolimatta palautuskulut (eikä saa myöhemmin palautuskuluja takaisin), ja palautuksen on tapahduttava Belgiaan, jolloin palautuskulut ovat 20-30 euroa. Onko tosiaan noin, olisiko kenelläkään kokemusta?