Lue keskustelun säännöt.
Paras lohturuoka, josta kohtuullinen ähky
16.02.2019 |
Omani on ehkä ohrarieska suolasillillä ja sipulilla. Kannattaa nauttia aamun puolella, ettei tarvitse yöllä heräillä juomaan.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Nachot on melko hyvä. Tai popparit.