Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Perustulo, tule ystäväni, tule jo.
Perustulofani
08.02.2019 |
Kuinka kauan meidän vielä pitää odotella perustulon tulemista?
Kommentit (3)
Mun vanhemmat kerkesivät mennä pois tästä maailmasta ennen kuin perustulo tuli.
Kovasti sitä odoteltiin.
Vielä minun elämän aikana perustulo tulee ja lapseni pääsevät nauttimaan sen hedelmistä.
Omistan tämän ketjun edesmenneille vanhemmilleni.
Enää ei tarvitse kärsiä köyhyydessä. Levätkää rauhassa rakkaat <3
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Vuosi kaksi niin siirrytään uuteen aikaan.