Kuinka usein näet ystäviäsi? En kuinka usein viestittelet heidän kanssa?
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Muutaman ystävän kanssa viestittelen useamman kerran viikossa.
Voi mennä pitkiäkin aikoja ettei tavata. Esim. ensi viikolla on tarkoitus tavata kahta ystävää, joita viimeksi olen tavannut vuosi sitten, mutta tosiaan yhteyttä pidetään viikottain
Muutamaa ystävää tapaan noin kerran kuukaudessa
Ystävissä parasta on se, että tiedät voivasi luottaa heidän olevan tukena,kun tarvitaan ( ja toki itse olet myös heille) ja vaikka olisi pitkäkin aika tapaamisesta on yhdessä olo aina yhtä luontevaa
Olen 44v
Minua kahdeksan vuotta vanhempi mieheni puolestaan tapaa yhtä ystäväänsä noin kerran kahteen viikkoon ja sitten ystäväperheemme vierailee luonamme noin neljä kertaa vuodessa ( ovat siis useita öitä tuolloin, koska asuvat kaukana ja heillä on pienet lapset)
Lähellä asuvia ystäviä näen kerran tai pari kuussa, jotain ehkä parin kuukauden välein. Kauempana asuvia ystäviä pari tai kolme kertaa vuodessa. Viestitellään ja soitellaan vaihtelevasti, joidenkin kanssa viikoittain ja toisten kanssa harvemmin. Vaihtelee elämäntilanteidenkin mukaan. Ikää mulla 40.
Olen 27, samoin kaikki ystäväni ja asutaan eri kaupungeissa ja eri maissa. Näen kaikkia maksimissaan kahdesti vuodessa. Viestitellään yhden kanssa päivittäin, muiden kanssa vähintään parin viikon välein.
Mulla on kavereita myös nykyisessä kotikaupungissani, mutta ystäviin olen tutustunut viimeistään lukiossa. Toivoisin voivani nähdä heitä kaikkia enemmän.
En kskaan kun niitä ei ole, ja niin on hyvä.
T:M43
Olen 28 vuotias. Viestittelen ystävieni kanssa ryhmächatissa joka päivä, ja yksityisviesteillä useamman kerran viikossa. Äitini kanssa soittelen ehkä kerran viikkoon, veljelleni ja isälleni kerran kuukauteen. Oikeassa elämässä en näe ketään kuin ehkä neljästi vuodessa, sillä asun niin kaukana kaikista.
Parhaan lapsuudenystäväni kanssa viestitellään ja soitellaan muutaman kuukauden välein ja tavataan ehkä 2 tai 3 kertaa vuodessa.
Lukiokaveriporukan kanssa on yhteinen wa-ryhmä, jossa viestitellään satunnaisesti ja tavataan pari kertaa kesäisin. Osa ei enää asu Suomessa ja loputkin pitkin Suomea.
Kahden opiskelukaverin kanssa jutellaan ehkä kerran kuukaudessa ja tavataan kolmistaan 2-4 kuukauden välein.
Lapseni parhaan ystävän äiti on nykyään yksi parhaista ystävistäni, hänen kanssaan viestitellään ja tavataan vähintään viikottain, usein lasten asioissa, mutta esimerkiksi lasta hakiessa jäädään usein tunniksi juttelemaan.
Sitten on pari tuttua naista samalta kylältä, joiden kanssa viestitellään ehkä parin viikon välein ja kahvitellaan silloin tällöin, yleensä niin että on jokin asia hoidettavana tai sitten vaan törmätään sattumalta.
42 v., oma ja kavereiden lapset koululaisia.
Kiva kuulla et nuoremmat viestittelee päivittäin!
Niin omat lapsenikin omien kaveriensa kanssa. Mun kaverit taas tuntuu kuormittuvan jos ryhmächatissa on joka päivä viestejä. Ovat ehkä niin väsyneitä ylipäänsä? Itse olen lähes 50 v., ja olen joka päivä ainakin jonkun ystävän kanssa jollain tavalla tekemisissä.
Minun ystävät kuolivat 2020-2022.Joten emme viestitä.Tosin emme siloinkaan viestiteleet kun elivät.Puhelimessa vain sovittiin koska tapaamme.Kaikki asuimme erillä toisista ja erinlainen elämän vaihe ,mutta 2-3 kertaa kuukaudessa kahvila tai lounaala. En siedä kontakteja ,kuulumisia puhelin välitys.Arvokaampaa on sopia tapaaminen vaikka se olisi harvoin.
Pari kertaa vuodessa näen kahta ystävää. Viestitellään useammin. Asutaan eri kaupungeissa, kaikilla omat kiireensä ja menonsa.
Mieheni on paras ystävän. Hänen önen kanssaan olemme olleet yli 20 vuotta ja keskusteltavaa riittää aina. Hänen lisäksi minulla on yksi erittäin hyvä ystävä, jonka kanssa emme näe kuin kerran pari vuodessa, mutta saatamme jutella puhelimessa useita tuntejakin viikossa. Siskoni on myös elämässäni tärkeä ja hänen kanssaan viestittelemme joka päivä ja juttelemme puhelimessa ainakin kerran viikossa. Näemme aika harvoin naamatusten, mutta puhelut ja viestittelyt ovat parempia kuin naamatusten olemiset.
Yksi erityinen "ystäväni" on anoppini. Hänen kanssaan juttelin eilen puhelimessa melkein parin tunnin ajan ja yleensä viikon aikana juttelemme kerran tai pari sekä viestittelemme muutamia kertoja viikossa. Nyt emme ole nähneet pariin kuukauteen.
Työni on yksinäistä ja pystyn työaikana juttelemaan puhelimessa, joten silloin puhun puhelimessa.
Muuitakin ystäviä ja kavereita on, mutta tässä nämä tärkeimmät.
N48
Muutaman ystävän kanssa viestittelen useamman kerran viikossa.
Voi mennä pitkiäkin aikoja ettei tavata. Esim. ensi viikolla on tarkoitus tavata kahta ystävää, joita viimeksi olen tavannut vuosi sitten, mutta tosiaan yhteyttä pidetään viikottain
Muutamaa ystävää tapaan noin kerran kuukaudessa
Ystävissä parasta on se, että tiedät voivasi luottaa heidän olevan tukena,kun tarvitaan ( ja toki itse olet myös heille) ja vaikka olisi pitkäkin aika tapaamisesta on yhdessä olo aina yhtä luontevaa
Olen 44v