Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi julkisissa laitoksissa saa ystävällistä asiakaspalvelua?

Vierailija
16.12.2018 |

Missä vaiheessa ne ryhtyivät leikkimään yksityisiä yrityksiä? Jos käyn Kelassa, käyn siellä pakosta, on ihan sama millainen vastaanotto siellä on. Siellä pyöritellään silti veronmaksajien rahoilla jotain asiakaspalvelupäälliköitä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt oli aika outo ongelma. 

Vierailija
2/12 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu

Vierailija
4/12 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuuu

Vierailija
5/12 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin olen saanut ihan hyvää palvelua suurimmassa osassa julkisista laitoksista. Ihmettelen ihmisiä, jotka aina haukkuvat kaikkia julkisia palveluita. Outoa, että joillekin on aina vain huonoa palvelua tarjolla. Vika ei tietenkään koskaan löydy peilistä. Näinhän se menee.

Vierailija
6/12 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä käytös on ihan ilmaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin olen saanut ihan hyvää palvelua suurimmassa osassa julkisista laitoksista. Ihmettelen ihmisiä, jotka aina haukkuvat kaikkia julkisia palveluita. Outoa, että joillekin on aina vain huonoa palvelua tarjolla. Vika ei tietenkään koskaan löydy peilistä. Näinhän se menee.

Ap ilmeisesti valitti siitä, että nimenomaan oli saanut hyvää palvelua julkiselta puolelta. On meitä moneen junaan.

Vierailija
8/12 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hel-vet-tiä mä jus luin. Jos ja kun jotain toimintaa harjoitetaan julkisin varoin, niin se ei ole minusta mikään peruste sille, että pitäisi voida käyttäytyä huonosti. Tekisi mieleni sanoa, että melkeinpä päinvastoin. - Yleensäkin minusta tuntuu sille, että ne ihmiset jotka pärjäävät parhaiten käyttäytyvät paremmin, tai ainakin heidän toivoisi käyttäytyvän paremmin. Ei kaunis ja huomaavainen käytös ole mielin kielin olemista ja pyllyn nuolemista saati jatkuvaa olemista käsilipassa ja nöyristelyä. Tavanomaisella huomaavaisuudella pääsee jo pitkäll.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on verorahojen vastuullista käyttöä. Ratkaistaan asiakkaan ongelma ystävällisesti ja nopeasti eikä hyppyytetä luukulta toiselle.

Vierailija
10/12 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on verorahojen vastuullista käyttöä. Ratkaistaan asiakkaan ongelma ystävällisesti ja nopeasti eikä hyppyytetä luukulta toiselle.

Joo mutta miksi pitää olla palkkalistoilla jotain asiakaspalvelupäälliköitä jotka pyörittelee näitä juttuja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on verorahojen vastuullista käyttöä. Ratkaistaan asiakkaan ongelma ystävällisesti ja nopeasti eikä hyppyytetä luukulta toiselle.

Joo mutta miksi pitää olla palkkalistoilla jotain asiakaspalvelupäälliköitä jotka pyörittelee näitä juttuja?

Kyllähän jonkun täytyy siitä asiakaspalvelusta ja sen kehittämisestä vastata.

Vierailija
12/12 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta sitä voikin mielensä pahoittaa.