Miksi julkisissa laitoksissa saa ystävällistä asiakaspalvelua?
Missä vaiheessa ne ryhtyivät leikkimään yksityisiä yrityksiä? Jos käyn Kelassa, käyn siellä pakosta, on ihan sama millainen vastaanotto siellä on. Siellä pyöritellään silti veronmaksajien rahoilla jotain asiakaspalvelupäälliköitä.
Kommentit (12)
Itse ainakin olen saanut ihan hyvää palvelua suurimmassa osassa julkisista laitoksista. Ihmettelen ihmisiä, jotka aina haukkuvat kaikkia julkisia palveluita. Outoa, että joillekin on aina vain huonoa palvelua tarjolla. Vika ei tietenkään koskaan löydy peilistä. Näinhän se menee.
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin olen saanut ihan hyvää palvelua suurimmassa osassa julkisista laitoksista. Ihmettelen ihmisiä, jotka aina haukkuvat kaikkia julkisia palveluita. Outoa, että joillekin on aina vain huonoa palvelua tarjolla. Vika ei tietenkään koskaan löydy peilistä. Näinhän se menee.
Ap ilmeisesti valitti siitä, että nimenomaan oli saanut hyvää palvelua julkiselta puolelta. On meitä moneen junaan.
Mitä hel-vet-tiä mä jus luin. Jos ja kun jotain toimintaa harjoitetaan julkisin varoin, niin se ei ole minusta mikään peruste sille, että pitäisi voida käyttäytyä huonosti. Tekisi mieleni sanoa, että melkeinpä päinvastoin. - Yleensäkin minusta tuntuu sille, että ne ihmiset jotka pärjäävät parhaiten käyttäytyvät paremmin, tai ainakin heidän toivoisi käyttäytyvän paremmin. Ei kaunis ja huomaavainen käytös ole mielin kielin olemista ja pyllyn nuolemista saati jatkuvaa olemista käsilipassa ja nöyristelyä. Tavanomaisella huomaavaisuudella pääsee jo pitkäll.
Se on verorahojen vastuullista käyttöä. Ratkaistaan asiakkaan ongelma ystävällisesti ja nopeasti eikä hyppyytetä luukulta toiselle.
Vierailija kirjoitti:
Se on verorahojen vastuullista käyttöä. Ratkaistaan asiakkaan ongelma ystävällisesti ja nopeasti eikä hyppyytetä luukulta toiselle.
Joo mutta miksi pitää olla palkkalistoilla jotain asiakaspalvelupäälliköitä jotka pyörittelee näitä juttuja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on verorahojen vastuullista käyttöä. Ratkaistaan asiakkaan ongelma ystävällisesti ja nopeasti eikä hyppyytetä luukulta toiselle.
Joo mutta miksi pitää olla palkkalistoilla jotain asiakaspalvelupäälliköitä jotka pyörittelee näitä juttuja?
Kyllähän jonkun täytyy siitä asiakaspalvelusta ja sen kehittämisestä vastata.
Kaikesta sitä voikin mielensä pahoittaa.
No nyt oli aika outo ongelma.