Lue keskustelun säännöt.
GALLUP : Lastenvaatteiden kotimyyjiä?
11.01.2008 |
Mitä vaatteita myyt?
Oletko tyytyväinen hommaan?
Paljonko olet tienannut / saako oikein ansioita vai meneekö kaikki kuluihin?
Suosittelisitko myyjäksi ryhtymistä?
Onko verotus-hommat hankalia / paljonko voi tienata ilman veroja / miten tuo ilmoittaminen hoituu?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla