Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
öljykeskus lämmitys?
05.01.2008 |
Paljonko noin maksaa litra öljyä, ja onko 4500 litraa suuri vuosikulutus? Siis olemme taloa ostamassa..
Kommentit (2)
meillä viiden asunnon taloyhtiö n.500m2 ja 13 hlön lämmin vesi lämmitetään öljyllä ja vuodessa menee jotain 6000l, meillä asunnot on todella lämpimiä +25 astetta kesät talvet
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Riippuu kai talon koosta, meillä menee 150-160 neliössä 3000 litraa tai yli kunnes laitettiin myös puulämmitys vaihtoehto. Nyt ei mene enää paljon.