Lue keskustelun säännöt.
Kumpi parempi nimi pojalle?
17.01.2008 |
Aatu Onni Elias
vai
Elias Onni Aatami
??
(aatu ja aatami suvun nimiä.. jompaakumpaa olis kiva käyttää) =)
Kommentit (4)
hyvä kun kelpuuttaa sen komanneksikaan! minusta se kuulostaa myös paremmalta! =)
ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mutta Onni ei paras toinen nimi s-loppuisen nimen perään..
EliaSONNI tulee muuten!!
Entä Aatami Onni Elias? Tai Onni Aatami Elias? Onni on tosin paljon yleisempi etunimenä, sikäli Aatami olis kivemi.
Musta toi Aatami on hauska ja paras nimi näistä nimistä. Ottakaa ainakin se mukaan lopulliseen nimeen.