Pääsin eroon tupakasta, tilalle tuli järjeton herkkujen mättäminen!
Olen tänään syönyt suklaalevyn, Jättis tuutin ja puoli pussia sipsejä.Olen myös juonut litran limsaa.
Ennen en ollut näin kova makean perään.
Kommentit (15)
Hienoa, että pääsit tupakasta eroon!
Seuraavaksi addiktoidut alkoholiin tai urheiluun. Ellet työstä ongelmiesi syytä/syitä.
Eikö noin järkyttävään makeanhimoon kannattaisi vaan pitää tikkaria poskessa? Saisi makeantunteen koko ajan mutta määrällisesti sitä sokeria ei tulisi elimistöön valtavia määriä vaikka söisi niitä kymmenen päivässä. Minä ainakin tekisin niin.
Vierailija kirjoitti:
Eikö noin järkyttävään makeanhimoon kannattaisi vaan pitää tikkaria poskessa? Saisi makeantunteen koko ajan mutta määrällisesti sitä sokeria ei tulisi elimistöön valtavia määriä vaikka söisi niitä kymmenen päivässä. Minä ainakin tekisin niin.
Muuten hyvä, mutta hampaat ja aineenvaihdunta ei tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten hyvä, mutta hampaat ja aineenvaihdunta ei tykkää.
Tuskin ne hampaat tai aineenvaihdunta tykkää siitä suklaalevystä, limsasta, jäätelöstä ja sipsistäkään yhtään sen enempää. Tai jatkuvasta tupakoinnista.
Vierailija kirjoitti:
Tikkari on pahin mahdollinen hampaiden mädättäjä. Ne pitäisi kieltää kokonaan.
👍. Hyvä kun muistutit, otankin jäätelöä pakastimesta.
Olet siis addikti. Yksi pois, toinen tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tikkari on pahin mahdollinen hampaiden mädättäjä. Ne pitäisi kieltää kokonaan.
Veikkaan että hampaat ei ole tässä nyt ollenkaan pahimmassa vaarassa, jos miettii mitä ap kitusiinsa ahtaa.
Niin käy monelle ja sen huomaa ja sitten tulee diabetes. Vaihtanut vaan addiktiota.
Minä lihosin 55 (!) kiloa kun lopetin tupakoinnin, että näin...
Voit luopua addiktiosta mutta et voi luopua kaikista paheista. Jokin muu täyttää sen tyhjiön.