Lue keskustelun säännöt.
Onko täällä yrittäjiä paikalla? KErtokaa jotain yrittäjyydestä haaveilevalle! :) ev
Kommentit (6)
Sitten jos löydät jostain hyvän työntekijän, niin hetken päästä hän jo ilmoittaa odottavansa lasta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Töitä tekemällä ei rikastu, pitää siis yrittää!
muista maksaa itsellesi tarpeeksi suurta YEL-maksua sillä äpr määräytyy sen perusteella.
murheita senkin edestä, kun miettii mistä asiakkaita ja sitä kautta rahaa laskujen maksuun.
ja olen onnistunut luomaan hienon ja kehittyvän yrityksen. Rankkaa on välillä sovittaa yrittäjän ja kolmen pienen lapsen äitinä oleminen, mutta parempi vaihtoehto tämä on kuin aiemmin tekemäni kolmivuorotyö:)
Verot menee jokatapauksessa kaikesta.