Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
no ihan normin näköinen se kolmosten äiti oli...
30.11.2007 |
nätti, muttei nyt kuitenkaan mitenkään ihmeellisen kaunis
Kommentit (3)
Varmasti suomen kaunein kolmosten odottaja kautta aikojen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sitä paitsi kaksplussalla olen hänen juttujaa lukenut ja on hyvin vaatimattoman oloinen nainen.
Onnea hänelle ja perheelleen!! Hieno saavutus saattaa maailmaan kolme tervettä tyttöä kerralla. Ja mikä myös hienoa, että saivat apua Jyväskylän kaupungilta. Ohjelmasta oli hyötyä.
Alue: Aihe vapaa
Ilmeisesti meikäläinen on susiruma, jos kolmosten äiti on normi.