Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Vielä vuosi sitten olin köyhä yh-äiti ja nyt elän kuin miljonääri
22.11.2007 |
En vieläkään usko tätä todeksi. Vuosi sitten asuin lapseni kanssa kaksiossa ja aina piti miettiä mitä voi ostaa. Nyt asun valtavassa talossa, minulla on autonkuljettaja, voin mennä shoppailemaan mitä haluan. Ei tarvitse miettiä mitä voi ostaa, voisin ostaa vaikka 10 000 eurolla ja rahasta ei olisi puutetta senkään jälkeen.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Oletko siis ihan pohjimmiltasi nyt onnellinen?