Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuokralaiset! Pelottaako teitä tulevat vuokrankorotukset?

Vierailija
15.11.2007 |

Luin juuri lehdestä että vuokrat nousevat lähivuosina jopa 40 prosenttia! Kuinka saatte nukuttua yönne, mullaei ainakaan olisi varaa asua vuokralla! Onneksi olen ostanut asuntoni ennen vuokrankorotuksia, todennäköisesti tämä nostaa myös asuntojen hintoja :D

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna nousi peräti 15 e. Hui.

Vierailija
2/13 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka ikään kuin maksavat omaa, vaikka käytännössä lainan kk-erä riittää kattamaan vain korkomenot, ja päälle vielä vastikkeet/ylläpitokustannukset...



Joo, myönnetään, oli ala-arvoinen vastaveto, mutta kyllä oli aloituskin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkään ei ole jättisuuri vuokra tulossa, 611 euroa. Neliöitä on kuitenkin 134.

Vierailija
4/13 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä vuokramme oli 860e rivitaloneliöstä jossa neliöitä sata.



Syksyllä nousi 40e ja vuoden alusta nousee vielä 30e lisää. Tällä menolla meidän on pakko ryhtyä " sosiaalipummeiksi" koska emme lukuisista etsinnöistä huolimatta ole löytäneet edullista rivarineliötä täältäpäin.

Vierailija
5/13 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ne kyllä huomioi kun kaksi lasta kun lasketaan asumistuku

Vierailija
6/13 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli asutaan 120e kalliimmassa kämpässä kuin 6 vuotta sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/13 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että mekin sitten ehdimme ostaa asunnon ennen noita korotuksia :D

Vierailija
8/13 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä näinkin päin, VAVISKAA VUOKRALAISET!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/13 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä kolmas, neljäs ja viideskin että saamme enemmän asumistukea.



Nyt jää kahden lapsen kanssa opiskelija-hoitovapalainen-pariskunnalle vuokran jälkeen 680e.

Vierailija
10/13 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä omistusasunto/vuokra-asunto -keskusteluissa vuokralaiset laskevat aina paljonko he säästävät, jos asuvat 20 vuokralla ja vuokra ei muutu mihinkään. Mites se tuolleen meni?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/13 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


vielä kolmas, neljäs ja viideskin että saamme enemmän asumistukea.

Nyt jää kahden lapsen kanssa opiskelija-hoitovapalainen-pariskunnalle vuokran jälkeen 680e.

jos toinen kotona ja toinen opiskelee..

Meillä toinen töissä, toinen kotona, ei saada asumistukea, koska ollaan niin " hyvätuloisia" , vuokran jälkeen jää käteen 850

Vierailija
12/13 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli mitä kuluja nyt kiinteistöstä sitten muutenkin olisi jos vaikka omistettaisiin se. Toivottavasti myös töitä löytyy kesällä : )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/13 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on paljon, koska noin pieni korotus ei kuitenkaan vaikuta asumistukeen.

Jos vuokra nousisi meillä 40%, se tarkoittaisi noin 270 ¿uron korotusta.

Jos tuo toteutuisi, asumistukea saisi lisää, mutta me kyllä muutettaisiin pienempään ja ahtaaseen kotiin asumaan.