Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näkijää paikalla? Apua!

Vierailija
15.11.2007 |

Saanko lopputyöni jouluksi valmiiksi? Olen niin voimaton ettei hyvältä näytä.

Saako mieheni tai minä töitä? Ollaan muutettu uudelle paikkakunnalle ja toistaiseksi työnsaati ei ole onnistunut.

Kiitos etukäteen!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt jaksat tsempata niin toki valmistuu ja hienostikkin! Sinulla on niitä voimia jaksamiseen, käytä niitä nyt jotta saat sen mitä tavoittelet.



Töitä että tule saamaan tämän vuoden puolelta. Miehellesi avautuu joku uusi tilaisuus tammi-helmikuussa. Sinä et tee töitä vielä vähään aikaan.



Jaksamisia!

Vierailija
2/2 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sentään toivottomalta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän