Lue keskustelun säännöt.
Ns. mukava hiprakka! Miten ja mitä juot tavoittaaksesi edellämainitun tilan?
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Nyt riittäisi varmaan yksikin enemmän kuin hyvin, koska en ole juonut moneen kuukauteen, varmaankaan puoleen vuoteen tippaakaan. Aikaisemmin oli toleranssi vähän noussut, siitä nuo määrät...
niin juon kotona vain yhden siiderin/oluen/drinkin.
Baarissa juon sitten maksimissaan 4, ja niiden välissä runsaasti vettä.