Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ne lääninhallitusten haastemiehet saavat pakkotyömääräykset annettua, jos ei avaa ovea?

Vierailija
15.11.2007 |

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä he keinot tietävät.

Vierailija
2/2 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vs: Tehyläinen, kuka oveasi kolkuttaa?

« Vastaus #21 : tänään kello 10:08 »



--------------------------------------------------------------------------------

Toivon sydämestäni, että te kaikki käyttäydytte myös sydämenne mukaisesti!!!

Tehy:n sivuilta löytyy hyvää vinkkiä, miten toimia missäkin tilanteessa.

Todella, ovea ei tarvitse avata, jos joku kadulla/kotipihalla pysäyttää, voi aina sanoa olevansa joku toinen tai mikään laki ei edes velvoita vastaamaan mitään, mikäli lääninhallituksen edustaja kyselee jotain kotipihallasi.

Olen nyt kipeä, enkä mene töihin viikonlopun aikana. Kaikille töissäolijoille tiedoksi, MITÄÄN TYÖNANTAJAN PAPERIA EI TULE ALLEKIRJOITTAA MISSÄÄN OLOSUHTEISSA!!!! JOS SAAT KIRJEEN TYÖVUOROSI AIKANA (LÄÄNINHALLITUKSEN OSOITTAMA), ÄLÄ AVAA. KUKAAN EI PYSTY AUKOTTOMASTI TODISTAMAAN SITÄ, ETTÄ OLET KIRJEEN SAANUT JA AVANNUT. Luulen kyllä, että pyytävät allekirjoitusta siitä, että olet kirjeen vastaanottanut. ÄLÄ ALLEKIRJOITA !!!!! MITÄ LUULET SAAVASI, JOS ET ALLEKIRJOITA??? SAKKOA??? LINNAA?? HEH HEH.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi