Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistus

Vierailija
30.11.2007 |

Pitää vähän avautua, kun ei ole juuri tällä hetkellä ketään kenelle puhua enkä edes halua vaivata taas kavereita ongelmillani.



Mua ahdistaa. Olen lapsen kanssa kotona ja en jaksa tehdä sen kanssa mitään. Haluan vaan olla rauhassa. Päässä outo olo, pelkään että sekoan. No, mies tulee parin tunnin sisällä kotiin, eiköhän se siitä. Ei mulla muuta...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee kotitöitä.

Siivoa jotain lapsen kanssa, tee jotain kotitöitä yhdessä lapsen kanssa. Auttaa ahdistukseen, kun on pakko pysyä hereillä eikä mihinkään pääse eikä omaa aikaa kuitenkaan saa.

t. toinen usein ahdistunut, parhaiten auttaa kun tekee jotain fyysistä vaikka pesee kaikki lattiat ja käy pitkällä lenkillä, jumppaa lapsen kanssa ja sittne palkitsee itsensä suihkulla (lapsi voi kylpeä siinä samalla) ja sitten suklaata tai muuta hyvää syötävää.



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä