Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apuva, huomenna baariin, mita ihmetta ihmisilla, n. kolmekymppisilla, on nykyaan siella paalla? Kaupunkin on Helsinki... Farkut? Voiko menna talvisaapikkaissa? Vahanko oon juntti:-

Vierailija
30.11.2007 |

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ikää 30-v.

Vierailija
2/21 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko pillifarkkujen oltava mustat/tummat? Onko kuluneet farkut out?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielummin vaikka ne lenkkarit ja miehen villapaita :)

Vierailija
4/21 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei olis ollu niin kauhee kiire, mutkun pääasia oli että mennään vaan ja pidetään hauskaa niin pärjäsin vallan erinomaisen mainiosti lenkkareissani. Panosta tunnetilaan, älä tyyliin!

Vierailija
5/21 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset


Taist olla alle 30 ja ennen lapsia viimeksi baarissa?

Vierailija
6/21 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenkinä ihan tavikset nilkkurit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/21 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun porukka on baarissa takki päällä (paikat missä vanhempia ihmisiä, ei pelkästään 18 vuotiaita) tai ylipäätään joku mummovillapaita. Vois sen verran naisellisesti yrittää pukeutua että kropan malli huomioonottaen laittais päälleen jotain siistiä. Siitä eteenpäin on oma maku se paras. Voisi sanoa että jotain seksikkäämpää kuin arkivaatteet on niinku se tavote...

Vierailija
8/21 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksikkäänä, jos kotona mies ja lapset? Meilläpäin niitä kutsutaan lähinnä säälittäviksi tyrkyiksi. Kyllä pitää olla idiootti jos vaatteilla koreilee kun vois vaan pitää hauskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/21 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin nirunarutoppi ja lantiofarkut. Mukava aina nähdä, kun joku on oma itsensä.



Ps. ei olla niin suvaitsemattomia ;)

Vierailija
10/21 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmikymppisen lapsekkaan ja naimisissa olevan kuuluu istua kaikki illat kotona tai mieluummin keittiössä leipomassa pullaa tai pakastamassa marjoja. Ap jää nyt sinäkin hyvä ihminen kotiin äläkä rupea typeräksi tyrkyksi. Virkkaa vaikka jotain kivaa. Tai katso sitä läskiohjelmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/21 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

naista jolla stringit puristaa peffassa ja tiukka toppi tissejä. Parempi ottaa rennosti vaan.

Vierailija
12/21 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä oli usein hame ja toppi.



Nyt talvella joko paksut sukkahousut hameen kanssa ja esim jakku siinä päällä trikoopaitaa peittämässä.



Harvemmin farkut kuitenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/21 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pullanpaistamisesta vaan siitä ettet oo turhantarkka niitten stringies kanssa.

Vierailija
14/21 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saatana, kolmenkympin jälkeen vissiin loppu elämä, pitää ruveta juhliin nyt sitte kunnolla:)

t. n26

Vierailija:


naista jolla stringit puristaa peffassa ja tiukka toppi tissejä. Parempi ottaa rennosti vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/21 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se näitä en-ikinä-käy-missään-mammoja pelottaa!!



Muuta syytä en keksi miksei 30 voi pitää farkkuja ja toppia...

Vierailija
16/21 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villapaita = nainen on oma itsensä

Lantiofarkut = nainen on epäaito

Vierailija
17/21 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ehkä ne stringit ja push upit vetoaa tietyntyyppisiin miehiin, etenkin seksinjanoisiin ja vähän yksinkertaisiin.

Vierailija
18/21 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse oli siitä ettei kannata liikaa stressata mitä päälleen laittaa, pääasia on että pystyy olla oma itsensä ja pitämään hauskaa! Sama se mulle mitä päällenne puette mutta itse en alennu ravintoloissa kyttäämään toisten pukeutumista. T.3-kymppinen villapaita-lenkkari-yhdistelmä.

Vierailija
19/21 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita päälle jotain missä olet hyvännäköinen!

Vierailija
20/21 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

farkut, topin ja vähän vaikee selittää mut bossilta semmoisen karvahiha systeemin. Kuulostaa karseelta mut on ihan ok

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi