Lue keskustelun säännöt.
" oikea" hymy kaksiviikkoiselta. Mahdontako?
07.12.2007 |
Voiko kaksiviikkoinen vauva hymyillä tarkoituksella, vai ovatko kaikki hymyt ns. pieruhymyjä?
Kommentit (3)
t. yhden jo kaksiviikkoisesta tarkoituksellisesti hymyilleen äiti:)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Johtui sitten pierusta tai äidin/isin näkemisestä, hymy se on hymy kuitenkin. :)
Omani hymyili kaksiviikkoisena, tosin oli syntynyt rv 41, eli periaatteessa oli jo kolmiviikkoisen tasolla, näin sanoi neuvolatäti.
:)